piątek, 27 września 2013

Warsztaty w Krakowie

Bieżący tydzień był dla mnie wyjątkowo "szyciowy". Po powrocie z tygodniowego urlopu nad polskim morzem czekała na mnie sterta tkanin do obszycia na zasłony, a także firanki do skrócenia. Moja maszyna różnie reagowała, bywało, że myślałam iż się nie dogadamy: zrywała nitkę, plątała, złościła się i mnie na maksa. Na szczęście z pomocą przyszła dobra sąsiadka - krawcowa, która przemówiła jej do rozsądku i wytłumaczyła mi, że dobrej jakości nici gwarantują najlepszą współpracę z maszyną ;-) ech, jeszcze muszę się dużo nauczyć w tej kwestii. Mam nadzieję, że w kolejnym tygodniu nadrobię zaległości, czyli zrealizuję pomysły, które jak zwykle w nadmiarze tkwią w mojej głowie...

Tymczasem jutro wybieram się do Krakowa na Craftshow, będę pierwszy raz uczestniczyć w tego typu imprezie, bardzo się cieszę. Zapisałam się na warsztaty z Agnieszką dotyczące wykonania świątecznej kartki w pudełku oraz fotograficzne z Magdą - mam nadzieję, że po tych warsztatach moje blogowe zdjęcia będą coraz lepsze :-)

Z okazji Craftshow 2013 został zorganizowany konkurs, w którym można wygrać paczkę przydasiów. Oczywiście biorę udział! :-) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz