czwartek, 10 listopada 2016

Letni komplet Piotrusia

Lato i wakacje już dawno za nami, jednak ja ciągle mam je w pamięci i w głowie przywołuję letnie obrazy. Żałuję tylko, że tak szybko ono minęło. Tydzień temu przeglądałam i porządkowałam zdjęcia na laptopie z okresu wakacji. Znalazłam bardzo fajne zdjęcia Piotrusia z Helu, na których widać jego letnie wdzianko uszyte przeze mnie: biało-granatowy t-shirt w paski oraz fioletowe spodenki. 



Fioletowe spodenki zostały uszyte z najnowszej polskiej Burdy dla dzieci. Podobne uszyłam kiedyś o tu. Piotrek jest bardzo szczuplutki choć dosyć wysoki i zawsze mamy problem ze spodniami - gdy są dobre na długość, to w pasie zbyt szerokie. Z tego powodu nie wiedziałam jaki rozmiar spodenek skroić, wykroiłam więc rozmiar 86 (obecnie synek nosi rozmiar 92). Obawiałam się jednak, że na długość gatki będą za krótkie, dlatego doszyłam szare paski. Po zszyciu nogawek okazało się, że szare wstawki nie są potrzebne, ponieważ długość jest w sam raz. Postanowiłam więc podwinąć i podszyć dolny brzeg nogawek - w ten sposób powstało szare wykończenie dołu spodni. Bardzo mi się one podobają, podobnie jak kieszeń. Początkowo planowałam nie przyszywać kieszeni aby nie stawiać sobie niepotrzebnie kłód pod nogi. Zaryzykowałam i udało się! :-) Bardzo się cieszę, a spodenki są bardzo wygodne, zobaczcie sami:






Dobrego tygodnia dla Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz