środa, 14 lutego 2018

Mówię pierwsze słowa

Korzystam z chwili, że starszaki pojechały z tatą do biblioteki a Wojtuś lula. Chciałabym dzisiaj pokazać Wam notes Szymonka, który udało mi się wykonać na wieczór przed porodem, hehe ;-D Kiedy go tworzyłam, czułam, że coś zaczyna się dziać i rankiem urodził się nasz najmłodszy synek ;-)

Szymonek ostatnio mocno nam się rozgadał, uwielbia mówić, mówi dużo, opowiada sobie, bardzo lubi naśladować co mówimy i już w zasadzie codziennie zaskakuje nas nowym słowem! Dużo uczy go również starszy brat Piotruś. Ile ma jeszcze przy tym radości! Dlatego wykonałam mały notes w formacie A6. W środku znajdują się zwykłe kartki do zapisywania słów, ozdobiłam jedynie tekturową okładkę. Musiał się na niej znaleźć kotek, bo Szymuś uwielbia koty :-)  Teraz będziemy mieli piękną pamiątkę na kolejne lata.






Pozdrowionka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz