piątek, 30 listopada 2018

Karnety świąteczne

Mój blog zarósł kurzem..minęło 10 miesięcy, ale jestem i działam! Z tym, że regularnie można mnie podglądać na Instagramie tutaj i tutaj oraz Facebooku.

Szyję, dziergam, wycinam i kleję, jednak najwięcej jest szycia i dziergania :-)
Zapraszam serdecznie do odwiedzania moich profili społecznościowych.

Tymczasem przed Świętami postanowiłam troszkę tu posprzątać i dzisiaj pokażę Wam jakie karnety wykonałam, robię je co roku, ponieważ pięknie zdobią prezenty. Najbardziej lubię je zawinąć w papier pakowy, obwiązać ozdobnym sznurkiem lub wstążką i zawiesić karnet. Te które ja wykonałam można potem powiesić na choince :-) 









Już za chwilę miesiąc grudzień, czy czujecie już zbliżającą się świąteczną atmosferę? U nas kalendarze adwentowe już wiszą, menu na Święta mam opracowane, ale tak naprawdę tej świątecznej atmosfery jeszcze nie czuję ;-) 

Udanego początku grudnia Wam życzę :-*
Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz