sobota, 29 lutego 2020

Łapacz snów

Jakiś czas temu znalazłam w Empiku fajne guziki z bardzo ładnymi grafikami w wesołych, letnich kolorach. Leżały kawałek czasu, w oczekiwaniu na dobry pomysł ich wykorzystania. Gdy w jednym ze sklepów z artykułami do scrapbookingu zobaczyłam kolorowe papiery z motywami tęczy i chmur, pomyślałam, że będą idealnie pasować do wspomnianych wcześniej guzików. W ruch poszła też maska, gesso i wykonane przeze mnie akwarelowe tło. Tak powstały pióra do łapaczy snów. Do tego moje ukochane kropelki akrylowe i kartki gotowe.

Kartki są bardzo kolorowe, przypominają lato, czas wakacji, owocowe koktajle i lody :-D
Myślę, że będą w sam raz dla dzieci, dla dziewczynek, kobiet na każdą okazję ;-)
















Na koniec dodam, że moje kartki oraz poduszki możecie kupić w moim sklepie na portalu Artillo
lub pisząc do mnie maila na adres
www.wpracowniupati@o2.pl 
(wówczas są niższe ceny)
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz