wtorek, 11 czerwca 2019

Lniane torby

Dzisiaj chciałabym pokazać coś, co szyłam na początku wiosny, a będą to lniane torby/siatki/ taśki, itp.
Mam jedną taką bawełnianą siatkę, którą kupiłam jeszcze nim zostałam mamą, czyli ma ona już ponad 6 lat! Jest bardzo pojemna i wytrzymała, uwielbiam z nią robić zakupy i nie tylko, noszę w niej wszystko co się da. Książki do biblioteki, dziecięce ubranka na zmianę czy zabawki do piaskownicy. Jednak jedna taka siatka to dla mnie za mało, zwłaszcza, że powoli zaczynają się tworzyć dziury, haha. Postanowiłam więc uszyć sobie taką mega wytrzymałą i pojemną torbę.


Torbę uszyłam z surowego, grubego lnu. W środku znajduje się dekoracyjna podszewka z tkaniny bawełnianej. Postawiłam na kwiaty, skoro zbliżała się wiosna :-) Siatka posiada wygodne uszy, kieszeń z przodu, do której można włożyć drobne przedmioty. Ja na przykład lubię wkładać do kieszonki szczypiorek albo listę zakupów :-) Torba została wyposażona w boczne ścianki, dzięki czemu jest mega mega pojemna. Codziennie służy mi wiernie na zakupach.






Torby są na sprzedaż i można je kupić w moim sklepiku na Artillo o tutaj: KLIK

Pozdrawiam serdecznie i przyjemnych letnich już dni życzę :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz