niedziela, 28 maja 2017

Majowe spodnie z kieszeniami dla chłopców

W tym roku miesiąc maj był wyjątkowo brzydki: zimny, kapryśny i niezdecydowany ;-) Zamiast krótkich letnich spodenek trzeba było uszyć coś co będzie ciepłe, wygodne i fajne, czyli spodenki dresowe. Spodenki są u nas na czasie ostatnio, bo mam zalegające dresówki w pudle. Dlatego z wielką przyjemnością biorę się za ich ciachanie i zszywanie. Piotruś znowu podskoczył w górę i jemu spodnie są wręcz niezbędne, a Szymonkowi na dodatek, bo spodenek uszytych przez mamę nigdy dość ;-)

Tym razem wspięłam się na wyżyny i uszyłam kieszenie, korzystałam z bloga domowa.tv . W ogóle to bardzo bardzo polecam Wam tego bloga jeśli zaczynacie szyć ubranka dla dzieci. Ja się wiele dzięki niemu nauczyłam.Kieszonek bardzo się bałam, lecz okazuje się, że niepotrzebnie. Szyło się je sprawnie, mogłam pokombinować ze wzorami i kolorami. Choć pierwszym razem wyszły mi zbyt płytkie, sprułam je i kolejne wyszły już dobrze. 

Pierwsze pokażę Wam proste baggy Piotrusia z prostymi żółtymi kieszonkami - synuś bardzo się z nich ucieszył, szczególnie gdy pokazałam, że można w nich trzymać resoraki ;-) Niestety nie zdążyłam już zrobić zdjęcia Piotrusia w spodenkach, wygląda w nich naprawdę fajnie - musicie uwierzyć mi na słowo ;-)






Dla Szymonka powstały również granatowe spodenki, lecz kieszonki są dwukolorowe z żółtej dresówki i szarej w autka. Żółtą dresówkę przyszyłam z lekkim naddatkiem tak, aby powstała dekoracyjna wypustka. Moim zdaniem wygląda to super i jestem bardzo zadowolona z efektu. Udało mi się cyknąć kilka zdjęć małemu obywatelowi a i Piotruś również znalazł się w obiektywie. Pamiętacie jego szarą bluzeczkę w szopy? (a może borsuki?) Nosi ją już rok i jest mega wygodna, jednak stała się już przykrótka - ale spokojnie, mam już odrysowany szablon bluzy w rozmiarze 110. Materiał też czeka ;-)







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz