poniedziałek, 30 czerwca 2014

Pomysł na album

Po narodzinach mojego synka, wiedziałam, że będę chciała zrobić dla niego album w technice scrapookingu upamiętniający szczęśliwe chwile. Z pomocą przyszły mi materiały od Megliken, które wygrałam w zabawie Podaj Dalej. Bardzo też spodobały mi się papiery z serii Deszczowa Piosenka :-)

Dlatego postanowiłam: robię Piotrusiowi album na pierwsze urodzinki :-) Album będzie składał się z 15-stu obustronnych kart. Każda karta poświęcona będzie poszczególnym miesiącom, plus dodatkowo 3 karty z okresu przed ciążą, w trakcie ciąży oraz z okresu narodzin. Do każdej karty zostaną przyklejone dwa scrapy w formie kwadratu 20,5x20,5 cm. Całość zostanie zbindowana i pojawi się okładka.

A oto dwa scrapy z trzeciego miesiąca syneczka:






A to drugi po tytułem: "Chwytam już zabawki" ;-)





Mam nadzieję, że wyrobię się z albumem na 10-go lutego, jak myślicie? ;-)

4 komentarze:

  1. O super, fajna pamiątka będzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tyle mamy zdjęć synka, że nie wiadomo, które wybrać ;-) Chciałoby się wszystkie w albumie umieścić :-)

      Usuń
  2. To będzie swietny projekt! Zapowiada się pięknie. Wybor zdjęć z pewnością nie będzie łatwy. Zawsze możesz zrobić kolejny album :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Masz rację, zawsze można zrobić kolejny i kolejny...;-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń