niedziela, 22 października 2017

Kartka z shaker boxem

Dzisiaj na blogu nowość! Kartka, jakiej jeszcze nigdy nie robiłam, czyli z tzw. shaker boxem.
Kartka jest utrzymana w złotym kolorze, do jej wykonania użyłam papieru ekologicznego z połyskiem, w którym wycięłam okienko w kształcie koła. Na białym papierze bazowym przykleiłam ozdobny półprzezroczysty cienki papier i wokół odrysowanego koła przykleiłam piankową taśmę 3d. Następnie wsypałam do środka złote cekiny i przykleiłam plastikową sztywną folię - wykorzystałam to, co miałam w domu czyli okładkę skoroszytu. Na folię nakleiłam papier ekologiczny. W ten sposób powstała kartka z przestrzennym okienkiem wypełnionym cekinami. Technika ta bardzo mi się spodobała! Kartka jest prosta lecz elegancka :-)
Sami oceńcie:





Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz