wtorek, 26 listopada 2013

Męska kartka urodzinowa

Ostatnio stanął przede mną problem wykonania kartki urodzinowej dla mężczyzny. Myślę, że nie jest to łatwy temat, ja dosyć długo zastanawiałam się nad jej wykonaniem. Chciałam aby kartka była prosta, ale elegancka.
Postanowiłam wykorzystać piękny papier z UHK Gallery o kolejowej tematyce w stylu retro oraz śliczny napis od Joli a do tego kokardę z białej wstążki. Jestem z tej kartki bardzo zadowolona i taka stylistyka z pewnością pojawi się jeszcze u mnie nie raz:







W drugim wariancie powstały kartki z wykorzystaniem samochodowej grafiki Janet, tym razem więcej koloru:







A jak Wy sobie radzicie z wykonywaniem męskich kartek?
W poniedziałek zaraz po przebudzeniu z radością odkryłam za oknem cieniusieńką warstwę śniegu. Tym przyjemniejszy był dla mnie trochę dłuższy niż zwykle (ze względu na roboty budowlane) spacer do piekarni. Biały śnieżek oraz wspaniałe rześkie powietrze dodały mi wigoru. Może dla niektórych to dziwne, lecz z niecierpliwością czekam na dużo dużo więcej śniegu ;-)
pozdrawiam Was wszystkich, trzymajcie się ciepło :-*

2 komentarze:

  1. Kartki są niezwykłe. Pierwsza bardzo elegancka. Dwie kolejne - kolorowe, energetyczne, z pięknymi grafikami.
    Przede mną także wykonanie kartki dla mężczyzny. Mam nadzieję , że Twoje kartki będą dla mnie natchnieniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się :-) życzę powodzenia!

      Usuń