czwartek, 16 marca 2017

Lista zakupów/Shopping List - owocowe notesy

W styczniu, kiedy porządkowałam swoje papiery scrapbookingowe na biurku natknęłam się na śliczne owocowe papiery od Magicznej Kartki. Kupiłam je rok temu podczas Art in Town w Warszawie. Kiedy je zobaczyłam od razu pomyślałam, żeby zrobić z nich takie owocowe notesy na listę zakupów. Nie wiem jak Wy, ale idąc do sklepu zawsze taką listę mam przy sobie, ja albo mój małżonek. No chyba, że do kupienia są tylko trzy rzeczy, to wtedy raczej potrafię je zapamiętać ;-)

Zamówiłam więc okładki z białej tekturki, obustronny wkład notesowy w kratkę i wzięłam się do roboty. Notesy są formatu A5, zbindowane białą sprężyną. Każdy jest w innym stylu, choć wszystkie podobne do siebie, kolorowe i radosne. W sam raz na wiosnę! Okładkę tworzy tekturka pokryta bazą wykonaną z papieru do scrapbookingu. Baza została pokryta częściowo maską utworzoną przy pomocy gwaszu. Oprócz napisu i głównego owocowego motywu, okładkę zdobią guziczki dopasowane kolorystycznie.

To co? Truskawkę, brzoskwinię, cytrynkę, pomarańczę czy malinkę? ;-)
Notesiki są dostępne w moim sklepiku na Artillo  w cenie 25 zł za sztukę. 






















Notesiki są w sam raz na prezent ;-)
Pozdrowionka
P.S W naszym lesie już pełno krokusików, idzie wiosna :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz