piątek, 4 grudnia 2015

Podsumowanie projektu BLISKOPAD 2015

Rozpoczął się miesiąc grudzień, czas więc by podsumować wspaniały projekt, w jakim brałam udział razem z synkiem w ubiegłym miesiącu. Rok temu po raz pierwszy Huma zorganizowała projekt BLISKOPAD do którego z chęcią się przyłączyłam, a jak go realizowałam, możecie przeczytać tutaj, tutaj, tutaj i tutaj :-) Gdy w tym roku dowiedziałam się, że projekt jest wznawiany bardzo się ucieszyłam :-)
A czym właściwie jest projekt BLISKOPAD? Pod tym linkiem znajdziecie informacje od Humy czym jest ten projekt. Ja w kliku słowach dodam, że jest to wspaniała listopadowa zabawa, do której zaproszeni są rodzice z dziećmi. Celem zabawy jest pogłębianie więzi i bliskość rodziców z dzieckiem :-) Na każdy dzień przypadał jakiś temat, poniżej przedstawiam listę tegorocznych tematów:


Każdego dnia na facebooku lub instagramie można było zamieszczać fotograficzne relacje z realizacji tematu. 
A oto jak przebiegały nasze wspólne z Piotrusiem zabawy: 


5. Nasza bajka - Kubuś Puchatek :-)



10. Niech nam się upiecze - po raz pierwszy razem piekliśmy "tatak" :-D


11. Barwy narodowe - uczestniczyliśmy we mszy św. oraz procesji do krzyża.


12. Udaliśmy się na pobliski dworzec kolejowy aby zobaczyć rekordową ilość pociągów :-)


13. Zabawa światłem - synek jednak wolał, by jak najszybciej zrobić "pik", czyli włączyć lampę ;-)


14. Miała być bitwa na poduszki, ale synka dopadła gorączka i spał, spał i spał przytulony do Tatusia: 


15. Książkowanie


16. Niezwykła kąpiel - kąpiel w towarzystwie zwierzaków z Arki Noego oraz z użyciem barwnika spożywczego.


17. Farby w ukryciu - z przepisu Humy - koniecznie spróbujcie! :-)


Po tym dniu nie udało nam się już zrealizować tematów z powodu rodzinnej kilkudniowej wycieczki, powróciliśmy jednak do zadać w dniu 23.


I ostatnie cztery dni:


Bliskopad dobiegł końca, ale zaczął się Grudzień! Co robimy w grudniu? Jeżeli jesteście ciekawi zaglądajcie na mój Instagram oraz Facebook! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz